מערכת כיבוי במנדף

מערכת גילוי וכיבוי אש אוטומטית המיועדת לאזורי בישול מסחריים: בתי מלון, מסעדות, מוסדות ציבוריים ועוד.

המערכת מכילה גלאי חום המותקנים במנדפים במטבח ומפעילים את המערכת האוטומטית בהתרחש אירוע שריפה במטבח.

נחירי הפיזור הייעודיים המותקנים במנדף ומעל המכשירים, מבטיחים כיסוי מיטבי של כל מכשירי הבישול, המסננים, פתחי היניקה וסביבתם ע"י חומרי הכיבוי. עם הפעלתה, מפזרת המערכת את חומר הכיבוי על האזורים המוגנים ובמקביל מנתקת את מקורות האנרגיה של מכשירי הבישול והמנדף (גז וחשמל) למניעת הצתה חוזרת של האש. כמו כן, למערכת המתג הפעלה ידנית. המערכת פשוטה להתקנה, תפעול ואחזקה.

חומר הכיבוי מדכא אש המתלקחת משומני בישול, מפריד בין החמצן לאזור הבעירה ומקרר אותו. החומר אינו פוגע במשטחי העבודה העשויים לרובה מפלדת אל-חלד (נירוסטה). המערכת תוכננה כך שרכיבי המערכת נטמעים בחזות המטבח ובעיצובו ואינם מפריעים לעובדי המטבח בזמן עבודתם.

מערכות כיבוי אש אוטומטיות למנדפים מאושרות תקן UL-300 ומותקנת לפי NFPA17A והתקן הישראלי 5356 חלק 2.

מערכת כיבוי למנדפים

אם יש מקום שבו אנחנו חשופים לסיכונים גדולים של שריפות, זה המטבח התעשייתי. מטבע הדברים, מתבצעת בו פעילות אינטנסיבית מאוד. לכן, אם גם לכם יש מסעדה, בין אם זו מסעדה בבית מלון ובין אם זו מסעדה בכל מקום אחר, אתם צריכים לדאוג לעובדי המטבח. לכן על מערכת כיבוי למנדפים אי אפשר לוותר. מערכת כזאת יכולה לזהות שריפה במהירות שיא וגם לכבות אותה. משמעות הדברים היא שאם תוכלו להתקין מערכת חכמה כזאת במטבח שלכם עוד היום, חבל יהיה לדחות זאת למחר. צריכים עזרה מאנשי מקצוע שבאמת אפשר לסמוך עליהם? התקשרו אל חברת ע.מועטז ציוד לכיבוי אש, ורצוי שתעשו זאת במהירות, כי חבל על כל יום שעובר.

איך עובדת מערכת כיבוי למנדפים?

אתם עדיין מתלבטים האם עליכם להתקין מערכת כיבוי למנדפים במטבח או לא? כדאי שתדעו שהמערכת עובדת בצורה חכמה ביותר, כמו גלאי חום. כאשר הטמפרטורה במקום עולה בצורה חדה, המערכת מזהה זאת מיד והיא מיד מתחילה לפעול. המערכת מתיזה מיד חומר שיכול לדכה כל סוג של שריפה ובכך היא מצילה את עובדי המטבח ואת המטבח עצמו. מדובר, כמו על הרבה פתרונות אחרים לכיבוי אש, על עניין קריטי. היום יש מערכות כאלה שעובדות בצורה יעילה מאוד ולכן ברור מדוע אי אפשר לוותר על השילוב שלהן במטבחים תעשייתיים.

ציוד לכיבוי אש – אל מי באמת כדאי לפנות?

זה לא משנה אם אתם רוצים להתקין מערכת כיבוי למנדפים או שאתם צריכים פתרונות אחרים בתחום של כיבוי אש. מה שבטוח זה שאם תעשו חיפוש, תגלו שיש לא רק הרבה פתרונות של כיבוי אש, אלא גם הרבה חברות מובילות בתחום הזה. יחד עם זאת, לא בכל מקום תיהנו ממה שיש לחברת ע.מועטז ציוד לכיבוי אש לספק לכם. מדובר על חברה שמביאה איתה מומחיות, אנשי מקצוע נהדרים וזמינות בכל עת ללקוחות. כמו כן, החברה לא רק מבצעת שירותי התקנה, אלא היא גם מציעה שירותי תחזוקה לאורך השנים למערכות השונות שהיא מתקינה. דרושים לכם עוד פרטים על שירותי החברה בתחום הציוד לכיבוי אש? התקשרו למספר: 054-7295047.

לקביעת פגישת ייעוץ ללא התחייבות

צרו קשר עכשיו

לחץ כאן לשיחת ייעוץ
1
Scan the code
היי,
כיצד נוכל לעזור לך?
Call Now Button דילוג לתוכן