ניקוי ארובות ומנדפים

מנדפים זו המצאה חכמה ביותר של האדם המודרני. המטרה שלהם היא לקלוט ריחות, אדים וגם עשן. אנחנו עושים במנדפים שימוש בלא מעט מקומות. למשל: בבית הפרטי, במסעדות, במפעלים ועוד. עם זאת, חשוב להבין: אם לא נקפיד על ניקוי מנדפים, הם לא באמת יוכלו למלא את הייעוד שלהן.

למה להשתמש בשירות של ניקוי מנדפים?

יתרה מכך, הם גם עלולים מאוד להוות סכנה. לכן ברור מדוע צריך לבצע ניקוי כזה, אך פועל, זה לא משהו שאפשר לעשות לבד. לכן נשאלת השאלה: איך באמת עושים זאת ואל מי פונים? כאן נכסת לתמונה חברת ע.מועטז ציוד לכיבוי אש – חברה נהדרת שתוכל לתת לכם שירותים נרחבים בתחום כיבוי האש.

למה כדאי לפנות אל המומחים להזמנת שירותי ניקוי מנדפים?

זה לא במקרה שהיום עוד ועוד אנשים פונים להזמנת שירותי ניקוי מנדפים. ראשית, ברוב המקרים יהיה לנו מאוד קשה להגיע פיזית אל המנדפים. שנית, צריך לדעת איך מנקים אותם, כי זו עבודה מקצועית לכל דבר ועניין. מעבר לכל אלה, המנדפים הם חלק נוסף מכל הציוד שיש לנו בדרך כלל לכיבוי אש. לכן, ממש כפי שלא היה עולה על דעתנו להתקין לבד מטף לכיבוי אש, כך קורה גם עם כיבוי המנדפים. זו עבודה שרק כאשר היא מתבצעת על ידי המומחים, אפשר להיות בטוחים שהיא אכן בוצעה כמו שצריך.

לקבלת שירות מקצועי פנו אל הטובים ביותר

רוצים להזמין שירותי ניקוי מנדפים כמה שיותר מהר? חשוב לכם שהמומחים יגיעו ויבדקו את כל הציוד שיש לכם במפעל לכיבוי האש? אתם רוצים להבטיח שהעסק שלכם עומד בכל התקנים? או שאולי אתם נאבקים כבר לא מעט זמן לקבל אישור כיבוי אש לעסק? כך או כך, ברור שאתם צריכים צוות של מומחים שיוכלו לסייע לכם. לכן כדאי שתכירו גם אתם את חברת ע.מועטז ציוד לכיבוי אש. עם צוות גדול של מומחים ועם הרבה לקוחות ממליצים בכל הארץ, ברור שגם עבורכם זו הכתובת הנכונה. רוצים לקבוע עוד היום פגישה עם נציגי החברה? חייגו למספר: 054-7295047 ותראו שכאן יש לכם על מי לסמוך בכל מה שנוגע לכיבוי אש.

לחברתנו יש את הידע והיכולת לבצע תיקון נזילות שומנים. מענה לתקלות במערכות נידוף העשן, ניקוי תעלות אנכיות ללא הגבלת גובה, ניקוי תעלות אופקיות, בתי מסננים, מנדפים, מפוחים ועוד. במהלך כל תקופת הסכם השירות הלקוח לא יחוייב בעלות תכנון ייצור ובלאי מערכות הניקוי.

ניקוי מנדפים

מערכות נידוף הן אמצעי חיוני ביותר בכל מפעל, מטבח או מקום אחר אשר פעילותו יוצרת תוצרי לוואי כמו עשן, פחמן דו חמצני או גזים אחרים. מערכת נידוף כוללת מספר חלקים: מפוח אשר יונק את העשן או הגזים הנוצרים, ארובה דרכה הם עוברי בדרך החוצה ומנדף שהוא הפתח העליון דרכו כל תוצרי הלוואי מתנדפים החוצה. ניקוי מנדפים וכל חלקיה האחרים של המערכת הם חשובים ואף נדרשים עפ"י התקן. הצטברות תוצרי לוואי כמו פיח או שומן שרוף בפתח המנדף לא רק יורידו משמעותית את יעילות המערכת אלא יכולים גם להביא לשריפה בעקבות התלקחות.

באיזו תדירות יש לבצע ניקוי מנדפים?

ניקוי מנדפים, ארובות וכל חלקי מערכת הנידוף צריך להתבצע לפחות כל חצי שנה עפ"י התקן הישראלי וגם האירופאי. עם זאת, ישנם מקומות בהם הוא צריך להתבצע אפילו לעיתים קרובות יותר. במטבחים מוסדיים למשל הפעילות אינטנסיבית ולכן נוצר עשן רב ומתאדים שומנים בכמות גבוהה. לכן, חשוב לעשות את הניקוי אפילו מדי שלושה חודשים. במהלך הניקוי ייעשה גירוד של שאריות שומנים ופיח שהצטברו במנדפים ובתעלות המובילות אל המנדף. ללא ניקוי יסודי מדי תקופה עלולות כאמור אותן שאריות להתלקח ומעבר לכך עבודת המערכת לא תהיה יעילה מספיק ועלולות לקרות בה תקלות.

תחזוקה טובה: הבסיס לחיים ארוכים של מערכת הנידוף

כמו בכל מערכת, גם במערכות נידוף תחזוקה טובה על בסיס קבוע היא הכרחית. רק באמצעות ניקוי מנדפים ומערכת הנידוף כולה מדי תקופה תשמרו על מערכת המתפקדת היטב. הדבר הכרחי לשמירה על בטיחות העובדים ובריאותם ולמניעת נזק שיגרם חלילה כתוצאה משריפה. הניקוי צריך להיות בתדירות המתאימה וגם מקצועי ויסודי. לכן, חשוב להקפיד על הזמנת ניקוי מנדפים ומערכות הנידוף בתדירות המתאימה ולעבוד עם חברה מקצועית ובעלת ניסיון רב בתחום, שיש לה צוות עובדים מנוסה ומיומן וגם את כל הכלים הנדרשים כדי לנקות את המערכת לחלוטין גם משומנים קשים או שאריות שהצטברו.

חברת ע. מועטז מתמחה בכל הקשור לכיבוי אש וגם לניקוי מנדפים ומערכות נידוף. לחברה יש את הכלים והיכולת לביצוע ניקיון בתעלות אנכיות ללא הגבלת גובה, תעלות אופקיות, מפוחים ופתחי נידוף וכן לתקן תקלות. מוזמנים ליצור קשר. 054-7295047

לקביעת פגישת ייעוץ ללא התחייבות

צרו קשר עכשיו

לחץ כאן לשיחת ייעוץ
1
Scan the code
היי,
כיצד נוכל לעזור לך?
Call Now Button דילוג לתוכן